Pozostałe

Google analytics 4 – jakie korzyści niesie uruchomienie tego narzędzia

Internet jest obecnie ogromnie popularny w zakresie prowadzenia biznesu, dotyczy to w szczególności coraz mocniej popularnego handlu. Jednak zaplanowanie w odpowiedni sposób działań nie jest łatwe biorąc pod uwagę konkurencję, z tego też powodu są do tego potrzebne dokładne dane. A te najlepiej uzyskać z różnego rodzaju analitycznych narzędzi, w wśród których od wielu lat najbardziej popularne jest google analytics. Jakiś czas temu udostępniona została zupełnie nowa odsłona tego popularnego narzędzia, oparta na całkiem nowym podejściu i dająca możliwości, jakie jeszcze nie były znane.

Osoby przyzwyczajone do wcześniejszej wersji zapewne mogą być zaskoczone już po obejrzeniu panelu administracyjnego, który został gruntownie przebudowany. Dużo dotychczasowych raportów zostało wyłączonych lub przeniesionych w inne miejsce, a w zamian pojawiły się nowe. Ale znacznie więcej zmian jest jeśli chodzi o podejście do analizy danych. Google analytics 4 w miejsce odsłon używa zdarzeń, co zapewnia dużo większą niezależność, a równocześnie umożliwia śledzenie na różnych platformach i urządzeniach. Co istotne, dotyczyć do będzie zarówno zwykłych internetowych stron, jak też aplikacji, które są coraz powszechniej stosowane. Tym sposobem każdy użytkownik może być analizowany całościowo bez względu na to, gdzie się loguje i z jakiego urządzenia, co daje nieporównywalne możliwości dla osób zajmujących się promocją i marketingiem.

Dużą pomocą dla wielu właścicieli sklepów jest również prognozowanie zachowań odwiedzających, można oszacować przykładowo prawdopodobieństwa zakupu i odejścia, i w oparciu o to klasyfikować klientów. Ponieważ to narzędzie jest zupełnie nowe i działające niezależnie od dotychczasowego, to niezbędne będzie jego uruchomienie i wdrożenie. Jeżeli kogoś będzie interesować google analytics 4, to jeżeli tylko posiada odpowiednią wiedzę, to może zająć się tym sam. Szczególnie że informacji na ten temat nie brakuje, dużo ciekawych znajdzie się na przykład w serwisie https://clickflow.pl/google-analytics-4/.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY