Atuty programu lojalnościowego Redconst dla osoby inwestującej w myjnię bezdotykową, ale też dla korzystających wprost wskazują, iż firma taka świadczy usługi na faktycznie najwyższym poziomie. Zarządca myjnie bezdotykowe producent może liczyć na: zwiększenie lojalności klientów, poprawienie wpływow pieniężnych dzięki środkom przedpłaconym, rozszerzoną analitykę finansową kompletnej inwestycji, szybkie generowanie paragonów dla korzystających z myjni, wstępną zgodność z systemem KSeF, odbywające się sprawnie uzupełnianie kart poprzez system Przelewy24, proste rozporządzanie dowolnymi promocjami, a także realizację reklamacji na odległość razem z weryfikowaniem. Klienci myjni mają z kolei zapewniony uczciwy system abonamentowy. Jest on stały, liczony od myjni oraz niezależny od obrotów. Mają także zagwarantowane zautomatyzowane otrzymanie faktury za wszystkie czynności na myjni.
Kompleksowe zarządzanie myciem samochodów we flocie wraz z zautomatyzowanymi doładowaniami to następny, spory walor, świadczący o tym, że myjnie bezdotykowe Redconst zarządzane są w nowoczesny sposób. Osoby pracujące na myjni mogą korzystać z programu benefitów, jakim jest przykładowo miesięczny budżet na korzystanie z myjni. Więcej niż 120 zbudowanych myjni powstałych dotychczas również daje pewność wzorcowej realizacji usługi. Na początku zleceniodawca dostaje trzy lata gwarancji razem z dostępem do kompletnego, profesjonalnego zaplecza.
Osoba zarządzająca myjnią otrzyma najlepszą chemię czyszczącą na rynku oraz może liczyć na usługi serwisowe. Redconst jako marka zajmująca się projektowaniem unowocześnionych myjni bezdotykowych jest przykładowym z liderów na rynku. Pracownicy motywują osoby interesujące się współpracą, że czas zwrotu z transakcji w myjnię wynosi prawie pięć lat. Atutem jest także to, że można zdecydować się na wybranie posesji z bazy dostępnych w Redconst bądź dzierżawić własną działkę, o ile posiada się taki teren.
+Artykuł Sponsorowany+